Zapisz się na jazdy Pokaż wolne terminy

Aktualności

Yamaha Mt-125 kolejny nowy pojazd egzaminacyjny

2020 rok przyniósł wiele zmian w pojazdach egzaminacyjnych w WORD Warszawa.Po Junaku 902 w kategorii AM przyszła też zmiana w kategorii A. Stara zasłużoną Hondę cbf125 zastąpiła YAMAHA 125 ABS.

Tak więc do dyspozycji naszych kursantów teraz mamy YAMAHĘ z 2016 roku. (identyczna jak w WORD)

Poniżej kilka słów o tym motocyklu:

MT-125 to motocykl zbudowany na bazie R125, wersji naked ze znacznie podniesioną, ergonomiczną i zarazem wygodniejszą pozycją. Nowa 125 wpisuje się w charakter serii MT tak samym wyglądem, jak i wielką frajdą płynącą z jakości jazdy. Zawieszenie typu upside-down, perfekcyjne wykonania motocykla, oba hamulce tarczowe, silnik, w klasie 125 tworzą doskonałą maszynę i naprawdę ciężko znaleźć motocykl, który pod tymi względami mógłby dorównać MT-125.

Wizualnie nasza 125 sprawia wrażenie, że mamy do czynienia z motocyklem dużo większej pojemności. Efekt wizualny został uzyskany głównie za sprawą osłaniającego duł silnika pługu, oraz charakterystycznych dla linii MT dużych mocno wyeksponowanych airboxów, które stanowią prawdziwą ozdobę motocykla. Sylwetkę wzmacnia ładna aluminiowa rama i nisko poprowadzony, sporych rozmiarów reflektor wyposażony w ledowe światła pozycyjne.

 

 

WORD wybrał nowe pojazdy

Na stronach WORD Warszawa pojawiła się oficjalna informacja o wyborze pojazdu egzaminacyjnego dla kat B.

Po wiecej kliknij tu

My jak zawsze jesteśmy w czubie i tez juz wymieniamy flotę dla was na  takie same pojazdy. Od 1 marca szkolic będziecie się juz na pojazdach identycznych jak te w word Warszawa

Poznaj hyundaia i20

nowy motocykl na kat AM

Jak zawsze jesteśmy na czele peletonu zmian. Od końca zeszłego sezonu w WORD Warszawa motocyklem egzaminacyjnym w zakresie kategorii AM jest motorower JUNAK 902. 

kilka słów o tym motocyklu –  Junak 902 niewątpliwe plasuje się w czołówce motorowerów produkowanych na dalekim wchodzie. Po mimo pochodzenia do jakości wykonania, użytych rozwiązań konstrukcyjnych i stylistyki nie można mieć zarzutów. Nie znajdziemy w nim oczywiście chłodzenia cieczą, sześciobiegowej skrzyni czy oświetlenia w technologii LED jak to ma miejsce u japońskiej i włoskiej konkurencji, aczkolwiek sprawdzone i proste rozwiązania są w przypadku Junaka jego największą zaletą. Motorower jest napędzany jednocylindrowym silnikiem o chłodzonym powietrzem o pojemności 49 cm³ i generującym przerażająca moc 3,5 KM.  To własnie te cechy idealnie sprawują, że nauka jazdy tym motocyklem jest i efektywna i bezpieczna. Jednocześnie jednoślad ten jest zwinny i żwawy, sprawnie rozpędza się do ustawowej prędkości 45 km/h. Pomaga mu w tym niska masa, wynosząca z uzupełnionym paliwem i olejami jedynie 96 kilogramów jak i nisko położony środek ciężkości co wiąże się z obniżeniem siedziska. A to z kolei prowadzi do zwiększenia pewności dla osób niskich. Za zatrzymanie poskramiacza serc wielkich miast odpowiada tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który według użytkowników sprawnie radzi sobie nawet w deszczowej aurze. Motorowery Junaka znane są z bezkonkurencyjnych kosztów eksploatacyjnych i serwisowych. Model 902 nie odstaje od tej reguły, odznaczając się niebywale niskim spalaniem. 15 litrowy zbiornik paliwa w zestawieniu ze spalaniem poniżej 3 litrów sprawi, że na pobliskiej stacji benzynowej żaden z użytkowników nie dostanie karty stałego klienta. Tak niskie koszty eksploatacji pozwalają na prowadzenie „tanich kursów” i bycie konkurencyjnym na rynku szkoleń motocyklowych  Kolejnym atutem „902-ki” jest także ciekawa linia nadwozia oraz ogólny dizajn, który ma wiele wspólnego z większym modelem 121. Głębia czerni trójramiennych felg połączona z krótkim wydechem i opływowym bakiem czynią z niego bardzo atrakcyjny kąsek. Mniejsza jednostka napędowa co prawda gorzej prezentuje się niż w modelu 121, choć i w tym przypadku nie ma powodów do narzekań. Dual-sportowe ogumienie o wysokim profilu nie dość że wygląda zadziornie , to ponadto zachęca do wypadów za miasto na mniej utwardzone szlaki. Mimo niewielkiej ceny zakupu motorower od Junaka oferuje posiadaczom zadziwiająco dużo. Znajdziemy w nim rozbudowane zegary ze wskaźnikiem poziomu paliwa i kontrolkę neutralnego biegu, komfortowe zawieszenie oraz optymalnie wyprofilowaną kierownicę i kształt siedziska. Dzięki temu nawet w dalekiej trasie jeździec rozgości się za sterami modelu 902, a osprzęt Junaka zagwarantuje o jego jak największą wygodę.

 

 

Nowy pojazd w naszej flocie

Nowy pojazd w naszej flocie

Wychodząc na przeciw waszym oczekiwaniom dołączyliśmy do naszej floty kolejnego Hyundaia i20.

Tym razem jest to pojazd z automatyczną skrzynią biegów.

Teraz magiczne literki P,R i N będą w waszym zasięgu.

Coraz częściej na rynku pojawiają się samochody z automatyczną skrzynią biegów i staja się one coraz popularniejsze. To tez uważamy, ze nie może tak być, OSK motomali.pl nie miał takiego pojazdu a nasi kursanci nie mogli się takim pojazdem przejechać.  Z tego powodu stworzyliśmy dla  dla was „ferie z automatem”. Promocja ta polega na tym, że każdy kto zapisze się do końca lutego na kurs prawo jazdy kat B dostanie od nas godzinę jazdy gratis pojazdem z automatyczną skrzynią biegów.

Piesi, przyczyny egzaminacyjnych niepowodzeń

Piesi, przyczyny egzaminacyjnych niepowodzeń
Piesi to niechronieni uczestnicy ruchu, którzy w „spotkaniu” z samochodem czy też nawet motocyklem są bez szans.
Piesi – niedostrzeganie zagrożeń

Częstą przyczyną nagłego zakończenia egzaminu na prawo jazdy w Warszawie i innych miastach, jest popełnienie krytycznego błędu. Przejście dla pieszych, powinno być dla niechronionych uczestników ruchu bezpiecznym azylem. Czytaj dalej

Jesienią pamiętaj o odblasku!

Jesienią pamiętaj o odblasku!

Od 31 sierpnia, 2014 roku wszyscy piesi poruszający się po zmroku po terenie niezabudowanym muszą nosić elementy odblaskowe. Dzięki temu ma się zmniejszyć liczba wypadków drogowych z udziałem pieszych. W czasie Wszystkich Świętych mundurowi zaczęli egzekwować przepisy i wystawiać mandaty.

Czytaj dalej

Zmiany w przepisach 2018

Wiele na to wskazuje, że odkładane po wielokroć zmiany przepisów dotyczące młodych kierowców zaczną obowiązywać od 4 czerwca 2018 r., a może nawet i wcześniej.

Prezydent 8 grudnia 2016 r. podpisał bowiem nowelizację ustawy o kierujących pojazdami, która przesuwa wejście w życie systemu CEPiK 2.0 z 1 stycznia 2017 r. na 4 czerwca 2018 r. Natomiast od niedawna pojawiły się pogłoski, że Ministerstwo Cyfryzacji przygotowało roboczy projekt nowelizacji kilku ustaw, z którego wynika, że między innymi tzw. okres próbny dla młodych kierowców może zostać przyspieszony – być może będzie to koniec marca. Póki co ostateczna decyzja w tej sprawie nie została jeszcze podjęta.

Czytaj dalej